Dlaczego my

Kadra

W Pijarskim Przedszkolu zatrudniamy wysoce wykwalifikowanych, kreatywnych, cierpliwych wychowawców dzieci i specjalistów oraz przyjazny i uśmiechnięty personel pomocniczy. Każdy ma świadomość, iż poprzez pracę, którą wykonuje, realizuje swoje powołanie. Służąc wspólnocie przedszkolnej, służy Bogu.


IMG_1043.jpg



Bogdan_Dufaj.jpg Dyrektor Przedszkola - Ojciec Bogdan Dufaj


IMG_1970_1.jpg Dyrektor Generalny- Ewa Samojlik

Z Zakonem Pijarów współpracuję od 16 lat, zaczynałam od trójki klasowej jako rodzic dziecka uczęszczającego do Szkoły Podstawowej przy ulicy Gwintowej a następnie zostałam członkinią Rady Rodziców. Moja córka ukończyła warszawskie Szkoły Pijarskie, Liceum, obecnie kończy Studia…, a ja pozostałam nadal angażując się w dzieła zakonne. Aktywnie działałam na rzecz powiększenia Pijarskiej Szkoły Podstawowej, uruchomienia Pijarskiego Gimnazjum, reaktywowałam z sukcesem działalność Fundacji Krąg Przyjaciół Dziecka im. św Józefa Kalasancjusza, byłam inicjatorką i organizowałam 10 tygodniowe wyjazdy edukacyjne młodzieży ze Szkół Pijarskich do szkoły w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Wreszcie byłam koordynatorką powstania i budowy Pijarskiego Przedszkola w Warszawie, począwszy od fazy projektu, aż po budowę, wystrój, wyposażenie i zatrudnienie kadry.
Jednak ani Przedszkole ani inne wcześniejsze projekty, o których wspomniałam nie byłyby możliwe do zrealizowania gdyby nie wielka szlachetność, otwartość i wysiłek Zakonu, lokalnej społeczności i rodziców Pijarskich Szkół. Oczywiście każde Dzieło potrzebuje mecenasa i kogoś kto całym swoim sercem, zaangażowaniem wspiera jego realizację. Dlatego w szczególności cenię sobie przyjaźń i współpracę z Ojcem Bogdanem Dufajem, który swoimi działaniami realizuje misję i charyzmat Zakonu Pijarów poprzez edukację, wychowanie dzieci i młodzieży w duchu katolickim.
Obecnie mam przyjemność sprawowania funkcji Dyrektora Generalnego Pijarskiego Przedszkola w Warszawie, dbam o jego wystrój, wygląd, codzienne funkcjonowanie, koordynuję i zarządzam zespołem pracowników, dbam o realizację wszystkich celów jakie stawia Zakon Pijarów wobec swojej najmłodszej placówki.
W bezpośredni sposób sprawuję również nadzór nad dodatkową działalnością jaką prowadzi nasza placówka a jest to organizacja imprez okolicznościowych i działalność cateringowa.
Myśląc o mojej pracy zawsze na mojej twarzy maluje się uśmiech, jestem bardzo szczęśliwa, że w swoim życiu zawodowym właśnie tu udało mi się odnaleźć swoje miejsce na Ziemi.

 

StysiakStefania.jpg Dyrektor Dydaktyczny- Stefania Stysiak

 Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Dziećmi.. Ukończyła: studia na Uniwersytecie Łódzkim uzyskując tytuł magistra kulturoznawstwa ze specjalnością filmową, teatralną i literaturoznawczą, studia podyplomowe „Edukacja Początkowa i Reedukacja Dzieci w wieku od 3-9 lat” na Uniwersytecie Warszawskim, studia podyplomowe „Edukacja Elementarna „ na Uniwersytecie Warszawskim uzyskując tytuł i uprawnienia Lidera Edukacji Elementarnej, studia podyplomowe „Organizacja i zarządzanie placówką oświatową” w Warszawskiej Szkole Zarządzania. Posiada 10-letnią praktykę na stanowisku dyrektora przedszkola. W Ogólnopolskim Konkursie Nauczycieli Wychowania Przedszkolnego, pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej zdobyła tytuł „Osobowość Roku 2005”. Opracowała i wdrożyła do realizacji autorskie programy edukacyjne: „Książka wspomagająca naukę czytania”, „Od pędzla do komputera”, „Tajemniczy Ogród”, „Spotkanie z pisarzem”- opracowała i prowadzi od  wiele lat spotkania autorskie z pisarzami literatury dziecięcej. Ma publikacje w czasopismach: „Edukacja i dialog”, „Wychowanie Przedszkolne”, „Bliżej Przedszkola” oraz w prasie lokalnej i różnych witrynach internetowych. Od lat współpracuje z wieloma instytucjami działającymi na rzecz oświaty i wychowania. Za swoją pracę była wielokrotnie wyróżniana nagrodami burmistrza i dyrektora.
 
„Widzę jasno w zachwyceniu, że Małe jest Piękne” – ta jedna myśl wyraża sens naszej pracy, codzienne radości, sukcesy. To ona pozwala nam każdego dnia podejmować kolejne wyzwania, znosić smutki i przyjmować porażki. Ta myśl niesie z sobą przesłanie, jak ważne jest dla nas nauczycieli zaspakajanie potrzeb Dzieci.
I o tym chcę z Państwem porozmawiać.
To „Małe Piękne”, każdego dnia potrzebuje głębokiego poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, owej więzi, czy przywiązania do innej osoby lub osób, poczucia, że jest kochanym, chcianym, kimś ważnym. Tak jak rodzice obdarzamy dzieci ciepłem i serdecznością. Naprawdę obchodzi nas to, co One robią. Bierzemy Je na ręce, pocieszamy, lub nawet złościmy się na Nie. Poczucie bezpieczeństwa wyrasta bowiem z ufności, że ludzie reagują nie tylko życzliwie, ale także w sposób autentyczny, zaangażowany i szczery.
Wszystkie Dzieci, bez względu na to, czy pochodzą z zamożnych czy ubogich środowisk, niezależnie od swojego wieku, płci, powinny mieć odpowiednie – a nie zawyżone – poczucie własnej wartości. Należy przy tym pamiętać, że kształtuje się ono w odpowiedzi na działania ważnych dla Dzieci osób – dorosłych, rodzeństwa i innych dzieci – przez cały okres dorastania, i że jest wynikiem oceny samego siebie według kryteriów nabytych we wczesnym dzieciństwie. Te kryteria są różne w każdej rodzinie. Dla niektórych ważnym kryterium wartościującym jest uroda, sprawność fizyczna, dojrzałość intelektualna, dla innych łagodność, rozmowność, dobre maniery, delikatność. Według tych cech ocenia się Dzieci, jako miłe, wartościowe, grzeczne. Jako pedagodzy jesteśmy szczególnie wrażliwe na kryteria samooceny przedszkolaków. Możemy nie zgadzać się z definicją „grzecznej dziewczynki” czy „grzecznego chłopca” obowiązującą w danej rodzinie, ale nie bagatelizujemy, nie podważamy i nie naruszamy kryteriów samooceny Dziecka. Jednocześnie musimy pomóc mu w przyswojeniu zasad obowiązujących w środowisku przedszkolnym, które mają na celu dobro całej grupy naszych podopiecznych.
W domu, przedszkolu Dzieciom trzeba stworzyć możliwość przeżywania doświadczeń, dzięki którym zaczną postrzegać swoje życie, jako prawdziwe, autentyczne, wartościowe i satysfakcjonujące. Dla grupy wybieramy te zajęcia, które umożliwiają Dzieciom wykorzystanie własnych doświadczeń i odtworzenie swego otoczenia, i te dzięki którym możemy pomóc Dzieciom w zrozumieniu tych doświadczeń. Każde Dziecko musi mieć poczucie, że życie ma sens, daje sporo zadowolenia, jest ciekawe i prawdziwe.
Małe Dzieci potrzebują dorosłych, którzy pomogą Im zrozumieć Ich przeżycia. W moim przekonaniu naszym najważniejszym zadaniem jest pomóc Dzieciom w lepszym, doskonalszym i pełniejszym rozumieniu Ich własnego świata i doświadczeń innych ludzi. Co właściwie Dzieci powinny rozumieć? Z pewnością to, co i dlaczego, robią inni ludzie, co odczuwają i jak się czują, jak One same i inne stworzenia rosną, skąd pochodzą ludzie, jak rzeczy powstają i do czego służą. Małe Dzieci potrzebują dorosłych, którzy akceptują swój autorytet wynikający z większego doświadczenia, wiedzy i mądrości. Potrzebują autorytetu dorosłych, którzy mają znaczącą władzę nad Ich życiem, jednocześnie okazując Im ciepło, wsparcie i zachętę oraz jasno wyjaśniając, dlaczego wytyczyli pewne nieprzekraczalne granice. Autorytet oznacza także traktowanie Dzieci z szacunkiem – liczenie się z Ich poglądami, odczuciami, pragnieniami i pomysłami, nawet jeśli wywołują nasz sprzeciw. Dzieci potrzebują dobrych wzorców osobowych, kontaktu z dorosłymi, którzy nie wahają się jasno określić, jak warto postępować, co warto mieć, co warto wiedzieć i o co warto zabiegać. Chodzi mi o to, że jeśli z przekonaniem i odważnie określimy własne wartości, tym samym ukażemy się Dzieciom, jako osoby myślące i troskliwe, które mają wiele szacunku do siebie samych, postępują zgodnie z własnymi przekonaniami, jasno sygnalizują, co uważają za słuszne.

Szanowni Rodzice, w poczuciu wielkiej odpowiedzialności rozpoczynamy każdego dnia spotkanie z Waszymi Dziećmi. Mamy przekonanie, że nie zawsze spełniamy Wasze oczekiwania, ale pragnę powiedzieć, że nie zawsze wszystko, co nam się udaje jest naszą zasługą, ale też nie wszystko, co nam nie wychodzi dzieje się z naszej winy.
Z życzeniami, abyśmy w partnerskich relacjach dążyli do szczęścia dzieci.

                                                                                                                                                     Dyrektor Dydaktyczny
   
                                                                                                                                                     Stefania Stysiak

ADMINISTRACJA:

Resized_20170308_103800.jpeg  Irmina Sałtrukiewicz

Pracę w Pijarskim Przedszkolu w Warszawie dostałam dzięki moim Dzieciom i ich ulubionej zupie pomidorowej :).
Swoją pracę wykonuję z wielką odpowiedzialnością i sercem, bo przecież pracuję dla Dzieci. A one w zamian sprawiają, że każdy dzień w Przedszkolu jest nie tylko pracą, ale też przygodą, zabawą. Dzięki Nim czuję się jak u siebie w Domu.


NAUCZYCIELE:
 
P1012336.JPG Karolina Kirekowska

Jestem absolwentką studiów licencjackich Wychowania Przedszkolnego i Pedagogiki Terapeutycznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej. W czasie studiów byłam wolontariuszką w przedszkolu w Instytucie Głuchoniemych w Warszawie.
W Pijarskim Przedszkolu jestem wychowawczynią grupy najstarszej - sześciolatków. Wcześniej pracowałam pięć lat w przedszkolu we wszystkich grupach wiekowych. Chętnie uczęszczam na kursy i warsztaty doszkalające, na których mogę poznać nowe metody pracy. Moje zainteresowania to podróże i czytanie.
Dzieci są szczere i otwarte na poznawanie świata, chętnie biorą udział w różnorodnych przedsięwzięciach, dlatego też praca z nimi jest taka ciekawa i inspirująca. Jestem szczęśliwa, gdy mogę z nimi dzielić radość pierwszych sukcesów.
   
  
P1012186.JPG Ewa Michałowska

Jestem nauczycielem przedszkolnym. Posiadam również specjalizacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej, rewalidacyjnej oraz terapii pedagogicznej.
W Pijarskim Przedszkolu jestem wychowawcą w grupie trzylatków oraz prowadzę dodatkowe zajęcia sensoryczno-motoryczne, podczas których wykorzystuję wiedzę zdobytą w ramach międzynarodowych kursów dotyczących teorii i zastosowania zasad Integracji Sensorycznej w praktyce pedagogicznej.
W pracy z dziećmi wykorzystuję różnorodne metody i techniki pracy, które mają na celu zaktywizować dzieci, zapewnić pozytywną motywację oraz podnosić wiarę we własne siły i możliwości.
Na zajęciach dydaktycznych kładę nacisk na multisensoryczną metodę nauczania, czyli naukę wszystkimi zmysłami poprzez zabawę, muzykę, plastykę i ruch.
Radość i uśmiech dziecka, to dla mnie największa motywacja do dalszego działania.
 
 
IMG_8116.JPG Katarzyna Piech

Jestem absolwentką studiów magisterskich pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz informacji naukowej i bibliotekoznawstwa.
W ramach wolontariatu uczestniczyłam w zajęciach m.in. w grupie zerówkowej w szkole, w grupie integracyjnej w przedszkolu w czasie zajęć prowadzonych metodą Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, współprowadziłam projekty edukacyjne w przedszkolach, a także brałam udział w organizacji koncertów w filharmonii dla młodszych dzieci i warsztatów plastycznych.
Od 4 lat prowadzę także animacje zabaw dla dzieci podczas przyjęć urodzinowych, pikników, festynów oraz różnych uroczystości rodzinnych.

IMG_8135.JPG Agnieszka Malesa

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Ogólna oraz Podyplomowe Studium Logopedyczne na Uniwersytecie Warszawskim.
Logopedia daje mi możliwość łączenia przyjemnego z pożytecznym, przynosi relaks i poczucie spełnienia, kiedy wymyślam, tworzę nowe gry i pomoce logopedyczne w pracy z najmłodszymi. Uwielbiam uczucie, gdy to, co opracowałam i stworzyłam nabiera realnego wymiaru, przynosi rezultat w pracy z dziećmi. Największą radość daje mi to, kiedy dzieciaki wychodzą uśmiechnięte po godzinnych zajęciach logopedycznych, ponieważ wtedy wiem, że zadania postawione przed podopiecznymi przyniosły oczekiwany i wymierny skutek.
Moje motto: Dzieci potrafią dać bardzo wiele radości, jeżeli potrafi się je odpowiednio docenić.
Interesuję się literaturą szczególnie tą, która jest ekranizowana. W wolnych chwilach lubię chodzić na fitness, jeździć na rowerze, grać w gry planszowe i spędzać czas w gronie rodzinnym.
  

 IMG_3140.JPG Karolina Ślubowska

Ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego, kierunek Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna z Terapią Pedagogiczną. Ukończyłam również Kurs na Instruktora Gimnastyki Korekcyjnej. Z dziećmi pracuję już 6 lat. Nie wyobrażam sobie wykonywać innego zawodu. Wykonuję tę pracę z pasją i z wielkim zaangażowaniem. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji. Cieszę się, że mogę mieć udział w wychowaniu kolejnego pokolenia. Moją misją jest przekazanie wiedzy dzieciom w najlepszy możliwy sposób oraz wsparcie rodziców w wychowaniu ich potomstwa. Służę zawsze radą oraz słucham wszystkich wątpliwości i próbuję współnie z rodzicami znaleźć najlepsze rozwiązanie.

 
 
Sylwia_Salata.jpg Sylwia Salata

Jestem absolwentką studiów magisterskich Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika Przedszkolna. Ukończyłam również Pedagogikę Wczesnoszkolną z Oligofrenopedagogiką. W Pijarskim Przedszkolu jestem wychowawcą w grupie najstarszej - sześciolatków. Uważam, że praca z dziećmi to wielkie wyzwanie, każdy dzień przynosi inne zadania, które należy rozwiązać. Nade wszystko bardzo ważne jest dla mnie bezpieczeństwo dzieci, i to, aby czuły się zawsze ważne i potrzebne. Dzieci oczekują od nas zaangażowania, spokoju, rozmowy, ciepła, wsparcia, uśmiechu, troski, i ja im to daje. Pracując na co dzień z dziećmi odczuwam, że jestem tu, gdzie powinnam być. Interesują mnie podróże, muzyka, kocham śpiewać i robię to od dziecka. Każdą wolną chwilę spędzam z moimi kochanymi dziećmi i mężem.

Paulina_Zych.jpg Paulina Zych

Jestem absolwentką Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz studia magisterskie z Zarządzania szkołą i placówką wychowania przedszkolnego. Posiadam również kwalifikacje w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Praca z dziećmi to moja pasja. Ważne jest dla mnie, aby każdy dzień spędzony w przedszkolu przyniósł dzieciom wiele radości, a także wpłynął na ich wszechstronny rozwój. Nie ma nic piękniejszego niż ich szczęście i uśmiech. Dlatego staram się otaczać dzieci troską, zrozumieniem, ciepłem i otwartością, jednak nade wszystko najważniejsze dla mnie jest bezpieczeństwo dzieci.

DSC_0017.JPG Anna Szymczuk

Ukończyłam Instytut Studiów Nad Rodziną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jestem absolwentką Podyplomowych Studium Profilaktyki Uzależnień i relacji interpersonalnych na UKSW oraz Podyplomowej Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin.
Lubię pracę z dziećmi. Wiele radości daje mi bycie świadkiem ich rozwoju w samodzielności i zdobywanych umiejętnościach. Mam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, pracowałam jako pomoc nauczyciela i jako nauczyciel, organizowałam urodziny dla dzieci. Obecnie prowadzę grupę 3 latków. Lubię taniec, śpiew, dobre kino, jazdę rowerem, basen, jazdę konną, malowanie ikon.

Sylwia_Po__e__.jpeg Sylwia Połeć

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Pedagogika Terapeutyczna z Rehabilitacją. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i radość. Pracuję w grupie 3latków, w pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie ich bezpieczeństwo i wszechstronny rozwój.

Sylwia_Skrzypek.jpg  Sylwia Skrzypek

Jestem absolwentka studiów licencjackich na kierunku pedagogika opiekunczo-wychowawcza z resocjalizacją.
W przedszkolu jestem opiekunem grupy żłobkowej. Dużo satysfakcji daje mi praca z dziećmi i lubię to robić. Interesuje mnie ich rozwój i to jak funkcjonują w grupie. Chętnie biorę udział w kursach doszkalajacych oraz sama dużo czytam na temat pracy z dziećmi. Moja praca jest moją pasją, dlatego podchodzę do niej z dużą radością.

 Anna_Kasperska.jpg Anna Kasperska

Anna Kasperska nauczyciel kontraktowy. Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego gdzie ukończyłam studia I stopnia ( licencjackie) na kierunku Pedagogika specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą a następnie studia II stopnia(magisterskie) na kierunku Pedagogika specjalność: Terapia pedagogiczna z edukacją włączającą. Podczas studiów udzielałam się jako wolontariusz na Majówce Aniołów, gdzie prowadziłam zajęcia taneczne dla dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach. Byłam też starostą roku, dzięki tej funkcji nauczyłam się organizacji i współpracy z innymi. Pracuję z dziećmi 6 lat. Swoją ścieżkę zawodową z placówką przedszkolną zaczęłam już w czasie studiów na praktykach od listopada 2013 r. Zaś od 2014r podjęłam prace w placówce przedszkolnej .Nie wyobrażam sobie gdzie indziej pracować niż w przedszkolu. Pracowałam z dziećmi w różnym wieku począwszy od 3 r.ż do 6/7 r.ż.
Jako nauczyciel/wychowawca spełniam się bardzo. Od zawsze marzyłam być nauczycielem. Dziecięce zabawy w nauczyciela stały się rzeczywistością. Nauczyciel z zamiłowania tak to ja.
Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i radości. Zawsze jestem zadowolona i dumna
z osiągniętych sukcesów moich wychowanków. Uważam że każde dziecko jest inne, dlatego moim celem jest podążanie za dzieckiem oraz indywidualne podejście do każdego dziecka i motywowanie na każdym kroku. Chodzi mi o to że jeśli nauczyciel podąża za dzieckiem to dziecko podąża za nim.
W ten sposób buduje się wspólną nić porozumienia. Jestem nauczycielem uśmiechniętym, kochającym prace z dziećmi. Bardzo lubię śpiewać ,interesuję się aktorstwem oraz tańcem. Wystawiałam także przedstawienia w szkole jak i w przedszkolu na różne okazje.
W pijarskim przedszkolu prace rozpoczęłam od września tego roku. Prowadzę grupę 4 -latków.

 Marlena_Pasi__ska.jpg Marlena Pasińska

Jestem absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek pedagogika ogólna ze specjalizacją „Opieka i Wychowanie. Praca socjalna.” Ukończyłam również edukację wczesnoszkolną dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w różnej grupie wiekowej. Począwszy od 2,5-latków do 5-latków włącznie, a obecnie, w Pijarskim Przedszkolu, jestem nauczycielem grupy 6-latków, szkolnej klasy „0”. Fascynuje mnie wieloaspektowość rozwoju dziecka. To, w jaki sposób postrzega świat. Niezmiernie istotne jest dla mnie holistyczne podejście do rodziny. Praca z rodziną nad efektywnym procesem kształcenia dziecka.
Moim nadrzędnym celem edukacyjnym jest zapewnienie dzieciom warunków do integralnego rozwoju, poprzez wysoki poziom dydaktyczny oraz pracę nad kształtowaniem charakteru.

 20190917_091534.jpg Sylwia Łepkowska

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Gdańskim. Posiadam doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku 2,5-6 lat, również jako lektor języka angielskiego. W Pijarskim Przedszkolu jestem wychowawczynią grupy 6-latków. W pracy staram się jak najlepiej wykorzystywać wiedzę i umiejętności zdobyte w czasie studiów oraz pracy zawodowej jako nauczyciel. Stale podnoszę swoje kwalifikacje oraz zdobywam nowe umiejętności poprzez udział w różnego rodzaju kursach i szkoleniach. Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji, a sukcesy osiągane każdego dnia przez moich wychowanków stale motywują mnie do dalszego działania.

Agnieszka_Pieni____ek.jpg  Agnieszka Pieniążek

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Obecnie jestem studentką studiów magisterskich na kierunku Pedagigka szkolna i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Jestem nauczycielem w grupie sześciolatków.
Swoją przyszłość od zawsze wiązałam z pracą z dziećmi. Dzieci uczą mnie prostoty poprzez swoje patrzenie na świat, są dla mnie inspiracją.

 Dominika_Woli__ska.jpg Dominika Wolińska

Ukończyłam studia licencjackie z pedagogiki specjalnej, specjalność :Terapeutyczno- lecznicza, opiekuńczo-wychowawcza, wczesnoszkolna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Obecnie jestem studentką studiów
magisterskich na kierunku: Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną. Praca z dziećmi jest dla mnie przyjemnością i daje mi duża satysfakcję.

kinga Węglewska_1.jpg  Kinga Węglewska

Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Rzeszowskim: Pedagogika opiekuńczo- wychowawcza oraz studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie: Pedagogika opiekuńczo- socjalna. Ukończyłam szkolenia: "Multimedialny System Ekspercki "Aktywne Łącza": Stosowanie metody bajkoterapii, bajki psychoedukacyjnej oraz logopedycznej bajki terapeutycznej", " Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne - I stopień".
Mam dziewięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Moim celem jest przede wszystkim rozwój i pozytywne wzrastanie każdego dziecka w przyjaznych warunkach. W pracy kieruję się indywidualnym podejściem do dzieci. Jestem odpowiedzialną, troskliwą i cierpliwą osobą o pozytywnym usposobieniu.

 Marta___upi__ska.jpeg Marta Łupińska


Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyłam specjalizację kliniczną dziecka i rodziny. W przedszkolu zajmuje stanowisko asystenta nauczyciela grupy żłobkowej.


Karolina_Kubka.jpg Karolina Kubka

Jestem magistrem pedagogiki ze specjalnością resocjalizacja i profilaktyka społeczna. Ukończone na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Jestem w trakcie studiów podyplomowych z edukacji początkowej i terapii pedagogicznej dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Chętnie biorę udział w różnorodnych kursach i warsztatach, dzięki którym poszerzam wachlarz swoich umiejętności. Praca z dziećmi to moja pasja, sprawia mi to dużo przyjemności. Nie wyobrażam sobie wykonywać innego zawodu. W wolnym czasie czytam książki, jeżdżę na rowerze, interesuję się przyrodą. Uwielbiam podróżować i poznawać nowe miejsca.

KUCHARZE:

IMG_3186.jpg Kucharz- Bartłomiej Justyna

Pracuję w zawodzie kucharza 20 lat. Specjalizuję się w kuchni środkowoeuropejskiej. Praca w przedszkolu daje mi wiele satysfakcji, ponieważ praca z Dziećmi to sama przyjemność.

Kucharz- Sławomir Dąbrowski

Kucharz- Cezary Kaczmarski


IMG_1588.JPG Kucharka- Joanna Kleczkowska

Z zawodu jestem technologiem żywienia zbiorowego. Od 30 lat pracuję jako kucharka szkolna i przedszkolna. Specjalizuję się w tradycyjnej kuchni polskiej. Obecnie jestem odpowiedzialna za przygotowywanie diet. Jestem osobą zaangażowaną, dokładną i wesołą. Mam znakomity kontakt z dziećmi. Gotowanie dla Nich to moja pasja.

Pomoc kuchenna- Marlena Nowicka

IMG_1582.JPG Pomoc kuchenna- Damian Mysłek

PRACOWNICY OBSŁUGI:

 IMG_9265.JPG Dorota Kociszewska

Beata Walewska

Małgorzata Zawistowska

Krystian Reinek- konserwator


 

Partnerzy i darowizny

Czytaj więcej

Przekaż 1% podatku

W pozyskiwaniu funduszy wspiera nas Fundacja Krąg Przyjaciół Dziecka im. św Józefa Kalasancjusza

Czytaj więcej

Budowa nowej szkoły pijarskiej

Czytaj więcej